Rami Malek

Stadig intet bogstav for den pågældende person, kan du være den første til at skrive et åbent brev på dansk til Rami Malek.





Du vil blive underrettet via e-mail svar til Deres brev. Bogstaverne inkluderer en e-mail-adresse ugyldig, for mange stavefejl, bagvaskelse eller kommentarer i strid med loven, vil blive slettet.

Rami Malek, 0 åbne breve

Rami Malek film med Biograf.Kiao Actor i følgende film: Cinema Hele ark film Rami Malek

Bøger, videoer og andre produkter Rami Malek,
eBay

Om Rami Malek

Rami Malek Said (en arabe:رامي مالك سعيد) , né le 12 mai 1981 à Los Angeles en Californie; est un acteur américain. Il a commencé sa carrière en apparaissant dans des séries télévisées telles que Gilmore Girls, Over There et Médium. Il est surtout connu pour avoir joué le jeune homosexuel Kenny dans la série télévisée The War at Home, et le pharaon Ahkmenrah dans les films Night at the Museum et Night at the Museum 2 : Battle of the Smithsonian. Il apparait dans la 8e saison de 24 heures chrono Il incarne Meriell "Snafu" Shelton dans The Pacific, mini-série produite par Tom Hanks et Steven Spielberg et diffusée sur le réseau HBO en 2010. En 2010, il tourne Larry Crowne aux côtés de Tom Hanks. Il interprète également le vampire égyptien Benjamin dans le cinquième volet de la saga Twilight. En mars 2012, il joue le rôle d'un serial killer dans l'épisode 11 de la série Alcatraz produite par J. J. Abrams.
Ifølge Wikipedia. ► Rami Malek om Kiao

Berømtheder > R > Rami Malek